Home / Probleemoplossing / DCM-PRO Systeem

Wat als ik de DCM-PRO beschadig tijdens/na de installatie?


Als je de DCM-PRO kabel beschadigt tijdens de installatie zijn er een aantal opties beschikbaar.

1) SafetyNet garantie

Als de DCM-PRO tijdens de installatie beschadigd raakt, kun je de verwarming terugbrengen naar Warmup en wordt deze gratis vervangen voor hetzelfde model. (De garantie geldt voor één verwarming per huishouden/installateur, zie de volledige garantievoorwaarden van het vangnet).

2) Warmup Reparatiekit

Er is een reparatiekit te bestellen als je het verwarmingselement wilt repareren. Als een reparatie is uitgevoerd door een niet-Warmup partner monteur, vervalt de levenslange garantie.

3)  Monteur

Warmup biedt een storingsdienst als elektrische vloerverwarmingssystemen beschadigd raken tijdens of na de installatie van de afwerkvloer. Met behulp van specialistische apparatuur kunnen de monteurs schade aan het verwarmingselement opsporen en waar mogelijk de kabel repareren. Op alle reparaties die door de monteurs van Warmup worden uitgevoerd, zit vijf jaar garantie. Let op, afhankelijk van situatie zijn er kosten aan verbonden voor deze service.